lauantai 25. tammikuuta 2014

It's weekend!

Moikka taas! en oo taaskaa vähää aikaa kirjotellu mut ei kai se mitään. Vihdoi viikoloppu huomenna jo sunnuntai eikä yhtää huvittais mennä kouluun.
Eilen en menny reeneihin, koska olin vähä kipee nii ei huvittanu. Tänään olin kuvailemassa Cecilian kaa ja en mää oikee jaksanu ku muutaman kuvan ottaa, sen jälkee tultii meille ja sit vaa juteltii ja katteltii tv:tä ja sellasta mitä tyylii aina ennenkin. Sit mun piti olla muitten kaa vielä illalla, mutta sit mun iskä tuliki käymää meillä ja mun piti olla kotona. No muuta en sit ookkaan tehny. Huomisesta en yhtään tiiä mitä teen, en varmaa oikeen mitää.
Ensviikonloppuna on hautajaiset eikä kyllä yhtään huvittais mennä, mutta pakko se on. Kohta varmaan toinenki setä kuolee, nii sit on kahet hautajaiset.
Tässä muutama kuva mitä tänää otin









Noi puut näytti kivoilta ku niissä oli tollee lunta:D mutta joo tällästä täällä päin, enää en keksi mitää, joten illanjatkoja!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti